akcje i projekty wyjścia i wycieczki

Wycieczka do Ojcowa realizowana w ramach projektu „Mój rozwój- moja przyszłość II”

Dnia 1 czerwca br. my – uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych  w Ciężkowicach wraz z nauczycielami: P. Karoliną Paluch oraz P. Lucyną Burnus, wybraliśmy się na wycieczkę do Ojcowskiego Parku Narodowego. Był to wyjazd realizowany w ramach  projektu ,,Mój rozwój – moja przyszłość II”.

O 7.00 rano wyruszyliśmy w kierunku Ojcowa. Pierwszą atrakcją było zwiedzanie ekspozycji w Muzeum Przyrodniczym Ojcowskiego Parku Narodowego. Po jakże ciekawej obserwacji eksponatów spotkaliśmy się z panią przewodnik i wraz z nią udaliśmy się pod Maczugę Herkulesa oraz do Zamku w Pieskowej Skale. Zwiedziliśmy dziedziniec, podziwialiśmy przepiękne ogrody kwaterowe (włoskie) oraz wysłuchaliśmy legend związanych z nazwą i historią zamku. Lekko zmęczeni wróciliśmy do Ojcowa, gdzie w restauracji czekał na nas przepyszny obiad 🙂 Wypoczęci i nasyceni udaliśmy się do naszego ostatniego punktu wycieczki – Jaskini Łokietka. Po drodze zatrzymaliśmy się  obok  Źródełka Miłości. Niektórzy uczniowie napili się wody z tego źródła, co gwarantować ma wedle legendy powodzenie w miłości. Po przejściu przez Bramę Krakowską rozpoczęliśmy wspinaczkę do naszego celu. Resztkami sił, wyczerpani ale szczęśliwi po półgodzinnej wspinaczce dotarliśmy do Jaskini Łokietka, po której oprowadził nas pan przewodnik. Jestem przekonana, że wycieczkę możemy uznać za udaną. Mogliśmy spędzić czas razem, porozmawiać a przy okazji poznać nowe, piękne miejsca.

Maja  Jezierska, uczennica kl. II LO

Podobne posty

Innowacja pedagogiczna

szef

Wyjazd młodzieży do kina Millenium w Tarnowie

Projekt pn. „Prawo i ja – edukacja międzypokoleniowa”